căutare personalizată

duminică, 2 noiembrie 2008

Ce le spui ca să le agăţi?

Vrei să intri în vorbă cu o fată/baiat şi eşti prea timid? Nu-ţi face griji! S-au inventat "reţete perfecte de agăţat", care îţi pot face lipeala cu fata la care visezi. Dacă tot n-ai tupeu, înscrie-te la cursurile psihologului Sir Lovealot de la "Şcoala de vrăjeală" deschisă de Hollywood Multiplex pe www.agatzapefatza.ro, ca să prinzi curaj. Iată câteva replici din aceste "cursuri", cu care poţi aborda fetele/baietii:



În metrou, dacă vezi o fată superbă care stă în picioare, în faţa ta:
"Eşti obosită? Normal, mi-ai alergat prin minte toată ziua. Ce-ai zice să te aşezi în locul meu?"

La un cocktail, în club:
"Am observat că nu m-ai observat. Ce-ai zice să ne observăm mai de aproape?"

La facultate, când intri într-un laborator:
"Crezi în dragostea la prima vedere sau trebuie să mai intru o dată?"

Când mergi la doctor şi vezi o asistentă drăguţă:
1. "Când te-am văzut, am crezut că am murit şi am ajuns în Rai."
2. "Ai un pansament? M-am lovit la cap când te-am văzut."
3. "Cred că am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine."
4. "Doamne, ce mă bucur că nu sunt orb!"
5. "Eşti chirurg? Că mi-ai scos inima."

La petrecerea de Crăciun:
"Îmi dai şi mie o poză de-a ta, ca să ştiu ce să îi arăt Moşului să îmi aducă de Crăciun?"

În parc:
"Ce câine drăguţ, ce număr de telefon are?"

Pe plajă:
1. "Corpul tău e alcătuit 90% din apă şi mie mi-e sete."
2. "A ieşit soarele sau doar ai zâmbit?"

Într-un club de fiţe:
1. "Bună, pot să îţi cumpăr o maşină? Fii unică, spune DA!"
2. "Pot să îţi iau ceva de băut sau îţi dau banii?"
3. "Ce face o fată urâtă ca tine într-un loc aşa de drăguţ. OOPS! Ce face o fată aşa de drăgutză ca tine într-un loc aşa urât?"

Într-un restaurant:
1. "Tu: Ce îţi place să mănânci dimineaţa? Ea: De ce? Tu: Ca să ştiu ce îţi gătesc mâine dimineaţă."
2. "Tu: Vorbeai cu mine? Ea: Nu. Tu: Începe acum."

Pe stradă:
1. "Ai o hartă? M-am rătăcit în ochii tăi."
2. "Poţi să îmi dai şi mie indicaţii către inima ta?"
3. "Sunt nou pe aici, poţi să mă ajuţi să ajung în casa ta?"

La shopping:
1. "Salut! Eu fac mai mulţi bani decât poţi tu să cheltui."
2. "Eu nu sunt aşa de înalt, dar acum stau pe portofelul meu."
3. "Sunt un hoţ şi am să îţi fur inima!"

După prima întâlnire:
1. "Te-am urmat până acasă. O să mă păstrezi?"
2. "Trebuie să sun în Rai şi să-i anunţ că şi-au pierdut un înger."

La film:
1. "Bond! James Bond!"
2. "Tu eşti invitată specială de la Hollywood? Ţi-am păstrat loc lângă mine."
3. "Tatăl tău e terorist, pentru că tu eşti o bombă."

Iar acum, vă trimit ... "un pupic pe ombilic" (© & ™)
AquaDiSp

Niciun comentariu: